Paul Mitchell
Az angol–amerikai Paul Mitchell termékek egy egyedülálló és szakszerű hajápolási rendszert testesítenek meg.
Szereted a különlegességeket?
Ha igen, akkor keresd a Paul Mitchell termékeket, amelyek elérhető áron kínálnak egyedi minőséget.
A Paul Mitchell termékek értékes üzeneteket közvetítenek azokról, akik használják őket.
Egyedülálló értékek
A két alapító már a kezdet-kezdetén elhatározta, hogy termékeiket soha nem fogják állatokon tesztelni. Ezenkívül azt is eldöntötték, hogy a vállalkozásukat mindvégig családi tulajdonban tartják, ezzel biztosítva a folyamatos ellenőrzést a minőség felett. Hajápoló termékeik valódi luxus élményt nyújtanak, kimagasló minőségű főleg természetes hatóanyagokat tartalmaznak. A Paul Mitchell termékei megkönnyítik a mindennapos hajápolást és egy eddig soha nem tapasztalt élménnyel ajándékozzák meg!
A PAUL MITCHELL STORY
A KEZDETEK...
Paul Mitchellnek, Vidal Sassoon egyik legtehetségesebb skót származású fodrász tanítványának egész életét végig kísérte a munka szeretete. A múlt század hatvanas, hetvenes éveinek vad és önfejû gyermeke volt, aki mindig a saját útját járta, azonban színpadi munkái és kreatív frizurái számos követõre találtak. A szakmájáért rajongó Paul Mitchellt aggodalommal töltötte el a fodrász iparág reménytelen helyzete. A fodrász szerepe is lassan megváltozott.
A több időt igénylő átmenetes, precíz vágások jöttek divatba és a fodrász munkaidejének jelentős részét a kézi hajszárítással töltötte. Többek között ezek a változások is szerepet játszottak abban, hogy Paul Mitchell elkezdett a fodrászok munkájának hatékonyságát jelentősen javító új utak, módszerek után kutatni.
Kivett egy hosszabb szabadságot és a Hawaii-szigetekre költözött, ahol nekilátott kialakítani a saját üzleti koncepcióját, amelyhez egy különleges Hawaii gyömbért tatalmazó termékcsaládot is megalkotott. A „Paul Mitchell Szalon rendszer” egyszerűen lett felépítve. Kezdetben négy termékkel indult: a Shampoo One, a Shampoo Two, a The Conditioner, és a Sculpting Lotion alkotta a választékot, de John Paul-nak és Paul-nak további forradalmi ötletei voltak. Kezdetektől fogva elzárkóztak attól, hogy a termékeiket állatokon teszteljék. Húsz évvel ezelőtt ez forradalmi volt, hiszen még a világ legnagyobb cégei is csak manapság kezdik felfogni ennek a jelentőségét. A John Paul Mitchell Systems soha nem tesztelte termékeit állatokon.
Napjainkban...
1988-ban épp, hogy Paul elkezdhette volna learatni munkája gyümölcsét, egy súlyos betegség következtében hirtelen távozott az élõk sorából. Neve a Paul Mitchell termékeken egy olyan örökség, amely azonos az Õ élethosszon át tartó elkötelezettségével a legmagasabb minőségi elvárások és a fodrászat iránt. A John Paul Mitchell céget Paul barátja és társalapítója John Paul DeJoria vezeti tovább. A tulajdonosok – Paul Mitchell örököseit alkotó alapítvány és DeJoria – mindvégig saját kézben tartották a céget és ezután sem szándékoznak eladni részesedésüket egy multinacionális vállalatnak.
A pénznél mindig is fontosabb volt és lesz a családias hangulatú vállalatvezetés és a kezdetben megfogalmazott értékek: fodrászok segítik a fodrászokat, a termékeket kizárólag csak általuk értékesítve. John Paul DeJoria egy bölcs humanista és felelősen gondolkodó üzletember, aki számos díjat kapott a világ biztonsága és a környezet megóvása érdekében tett erőfeszítéseiért.
Ahol a cég megjelenik termékeivel, a forgalmazók követik az alapítók személyes meggyőződéseit és környezettudatosságukat. A John Paul Mitchell Systems számára a természeti környezet védelmére hivatkozni nem csupán marketing eszköze A termékek fõ hatóanyagai ellenőrzött körülmények között nevelt növényekből vett kivonatok, amelyek koncentráltan tartalmazzák a természet erejét.
A cégvezetési feladatok mellett John Paul többek között az ENSZ különleges nagyköveteként is tevékenykedik, illetve számos szervezetet támogat: AIDS kutatásokat Los Angelesben, A Custeau Társaságot, Az Earth Communication Office-t, az Esőerdő Alapítványt.
Tovább a Paul Mitchell hajápolókhoz >>>
Hírlevél