+
Termékcsoportok
Menü
Termékcsoportok
TOP termékek
Megtekintett termékek
  • Még nem tekintett meg terméket.
Navigáció
Hírek
Napi termékajánló
Gyártók
Termékajánló
Elektronikus fizetés

Általános Szerződési Feltételek

1. A szerződő felek

1.1 Eladó
Megnevezése: Beauty Depo Group Kft.
Címe: 1188 Budapest, Szigeti Kálmán utca 51.
Cégjegyzék száma: Cg. 01-09-174198
Adószáma: 24379959-2-43

1.2 Vásárló
Aki a webáruház szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Beauty Depo Group Kft. „BEAUTYDEPO”
webáruházának internetes felületén keresztül árut megrendel, vásárol.

1.3 Szállító
A Beauty Depo Group Kft. által megbízott szállítmányozó cég (futárszolgálat, posta).

2. Általános rendelkezések, az ÁSZF célja

Az Eladó az általános szerződési feltételeket azért adta ki, hogy ebben részlet esen szabályozza a
webáruház szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, az Eladó és a Vásárló
jogait, kötelezettségeit és egyéb, a webáruház szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

Az általános szerződési feltételek az Eladó, és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között
létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az
Eladó tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások,
valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az általános szerződési feltételeket részben vagy egészben
bármikor módosítsa. Az általános szerződési feltételek és annak minde nkori módosítása a
közzétételkor lép hatályba, és mindaddig hatályban marad, amíg az Eladó a webáruház szolgáltatást
biztosítja, vagy az ÁSZF-et módosítja.

3. A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.beautydepo.hu oldalon levő internetes áruházban található valamennyi
árucikk, amire a Vásárló vásárlási megrendelést rögzít. A szerződés nyelve magyar. A Vásárló az
árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A
megrendelés rögzítésével a Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és
igényeinek mindenben eleget tevőnek ismeri el.

4. A Vásárló személyes adatainak kezelése

A webáruházban való vásárlás során a Vásárlónak néhány személyes adatát meg kell adnia az Eladó
részére. A bekért adatokat az Eladó rögzíti, tárolja, feldolgozza és használja. A bekért adatok a
webáruház használatához, a kapcsolattartáshoz, a megrendelés teljesítéséhez, lebonyolításhoz
elengedhetetlenül szükségesek.
Az Eladó a Vásárló adatait kiemelt biztonsággal kezeli, h asználatuk során az adatvédelmi
szabályoknak megfelelően jár el, és az adatokat csak a vásárlás érdekében szükséges ideig tartja
nyilván. Az Eladó harmadik személy vagy szervezet részére a Vásárló adatait nem adja tovább. Ez
alól kivételt csak a jogszabályon alapuló adatszolgáltatási kötelezettség, valamint az áru Vásárló
részére történő eljuttatásához szükséges, a postai szolgáltatást nyújtó, illetve futárszolgálat felé
történő adatszolgáltatás képez, kizárólag a szállítás lebonyolításához szükséges körben és
mértékben.
1. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény
20. § (1) bekezdése alapján, meg kell határozni a webshop weboldal adattovábbítási tevékenysége
körében a következőket:
a) az adatgyűjtés ténye,
b) az érintettek köre,
c) az adatgyűjtés célja,
d) az adatkezelés időtartama,
e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése.
2. Az adatkezelés ténye, a kezelt adatok köre.
a) A továbbított adatok köre a szállítás lebonyolítása érdekében: Telefonszám, szállítási cím,
szállítási név, számlázási cím, számlázási név.
b) A továbbított adatok köre az online fizetés lebonyolítása érd ekében: Vezeték- és keresztnév, email
cím, számlázási cím, számlázási név.
3. Az érintettek köre: A házhozszállítást/online vásárlást kérő valamennyi érintett.
4. Az adatkezelés célja: A megrendelt termék házhoz szállítása/az online vásárlás lebonyolí tása.
5. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: A házhozszállítás/online fizetés
lebonyolításáig tart.
6. Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye: A személyes adatokat a
következők kezelhetik, a fenti alapelvek tiszteletben tartásával:

1. Magyar Posta Zrt.

1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. 

ugyfelszolgalat@posta.hu       

Cégjegyzékszám: 01-10-042463 

Adószám:10901232-2-44

Weboldal: http://www.posta.hu

ASZF: https://www.posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato

Adatvédelmi szabályzat: https://www.posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato

2. Sprinter Futárszolgálat Kft. (PickPackPont csomagpont)
1097 Budapest, Táblás utca 39.

Levelezési cím: 1725 Budapest, Pf.: 117.

Normál adószám: 12263840-4-43
Közösségi adószám: HU17780601

Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-660447

E-mail: info@sprinter.hu

ASZF: http://www.sprinter.hu/aszf/

Adatvédelmi szabályzat: http://www.sprinter.hu/adatvedelem/


8. Az adattovábbítás jogalapja: a Felhasználó hozzájárulása, az Infotv. 5. § (1) bekezdése, illetve az
elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs t ársadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.

5. A szerződés létrejötte és módosítása

5.1 Általános jellemzők

A Szerződés az Eladó www.beautydepo.hu weboldalán levő webáruházában történő
megrendeléssel, illetve jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A webáruházban való
vásárlás feltétele a szállítási adatok és elérhetőségek megadása.

A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja.
Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a
megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy a megadott adatok értelmezhetetlenek, a
megrendelést törölje. Ezzel egyidejűleg, amennyiben erre a megadott adatok alapján mód nyílik, a
Vásárlót értesíti a helytelen adatközlés miatt törölt adatok és megrendelés tényéről.

5.2 Megrendelés módosítása, törlések
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már a Vásárló által közvetlenül nem
törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló az oldal Elérhetőségeink menüpontjában
megadott elektronikus levelezési címen, illetve telefonos hívószámon teheti meg. A megrendelés
visszavonása csak a csomagfeladás előtt lehetséges.

Az át nem vett csomagok szállítási költsége a vásárlót terheli, melyet minden esetben kiszámlázunk.
A következő vásárlás ezután már csak előre utalással történhet az előzőleg át nem vett csomag
szállítási költségének megtérítése után.

5.2.1 A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt
termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „ Megrendelés” gombra kattintva
zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről
szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések
esetén Ön minősül ajánlattevőnek, és a szerző dés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az
Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint
Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek
kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési
kötelezettséget von maga után.

5.2.2. Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési
feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a
megrendelés leadására.

1. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az
Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az
Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e -mail
értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön
köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján
haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja
meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert
elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

2. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során egy második e -mail
útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által
történő elfogadásával jön létre (második visszaigazolás).

5.3 Árak
A termék mellett feltüntetett ár a termék bruttó egységára, amely forintban értendő. Az ár az adott
pillanatban érvényes. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a
jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e -mailben is
szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható.

5.4 Fizetési feltételek
A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét utánvétel lel vagy BARION bankkártyás
fizetéssel egyenlítheti ki. Utánvétellel történő fizetés esetén az áru és a szállítás ellenértékét
átvételekor, készpénzben a Szállítónak kell kifizetni, átvételi elismervény ellenében.
BARION bankkártyás fizetés esetén az áru és a szállítás teljes ellenértékét a BARION felületén kell
teljesíteni. Eladó a teljes vételár és szállítási költség bankszámláján való jóváírását követően ind ítja
a szállítást. Előre történő utalás esetén az Eladó a megrendeléstől számított 14 naptári napig tartja
függőben a megrendelést. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg bankszámlájára az ellenérték a
megrendelés előzetes értesítés nélkül törlésre kerül.

5.5 Szállítás
Az Eladó a megvásárolt termékeket a raktárkészlet és a választott fizetési mód függvényé ben a
megrendelést követő 3 -6 munkanapon, de legkésőbb 10 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az
adott terméknél más szállítási határidőt tüntet fel. A kiszállításra vonatkozó határidőt a webáruház
a termékek mellet feltüntetve kijelzi a Vásárló számára. A kiszállítás pontos napjáról az Eladó emailben
vagy telefonon előre értesíti a Vásárlót.

Miután közvetlen raktárkészlettel nem rendelkezünk minden termékcsaládból, egyes termékeinket közvetlenül a forgalmazóktól szerezzük be, ezért egyes termékek aktuálisan jelzett mennyisége eltérhet a webáruházban jelzett
mennyiségtől, előfordulhat, hogy nincs készleten az adott termék, annak ellenére, hogy
webáruházunkban a "KÉSZLETEN" feliratot látja. Minden termékünk mellett megtalálja a várható szállítási időt. Két termékcsaládunknál fordulhat elő hosszabb szállítási idő, átlagosan 7 nap, Nacomi egyes termékei, Phyris valamennyi terméke.

5.6 Sikertelen kézbesítés
A Szállító a szállítási mód függvényében kétszer kísérli meg a megrendelt áruk átadását. A sikertelen
kiszállítás után további 2-7 napig átvehető a megrendelt termék a szállító cégnél (Magyar Posta Zrt.,
SPRINTER Futárszolgálat ). Ezután a megrendelt terméket visszaszállítják az Eladó telephelyére. A
Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót
terhelik.

6. Az elállás joga

Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

A megrendelés átvételétől számítva Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 

Postai úton: Beauty Depo Group Kft. 1188 Budapest, Szigeti Kálmán utca 51.

Elektronikus úton: info@beautydepo.hu

Ebből a célból kérjük használja a megrendelés visszaigazolásában mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott).

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Az elállási jog minden, postán vagy futárral kiszállított, vagy személyesen átvett termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, esetleg sérült csomagolásban található (a csomagolást nem szükséges visszaküldeni) de a termék a gyárilag megjelölt mennyiséget tartalmazza (kozmetikumok, sminktermékek esetében értendő, vagyis a termék nem lett használatba véve), garancialevél kiállítása esetén azzal együtt érkezik vissza áruházunkhoz. (Elállás esetén a számlát nem szükséges visszaküldeni.)

Nem illeti meg a vásárlót az elállási jog:

- Higiéniai okokból a különböző higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kozmetikumok esetében akkor nem gyakorolhatja a vásárló elállási jogát, ha a egyes termékeinken, a papírcsomagoláson belüli esetleges védőfóliát már felbontotta, vagyis a terméket már használatba vette

8. Kellékszavatosság

Milyen esetekben élhet a kellékszavatosság jogával?

Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy
- a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
- a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát
- a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidővel érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet termékszavatosság jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 3. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Beauty Depo Group Kft. jótállásra köteles. 

Pl. ha egy pumpás kozmetikum nem megfelelően kinyomható a tégelyből. Ebben az esetben azonnal cseréljük a terméket. Mivel termékeink nem tömegtermékek, sokszor kézzel kerülnek a tégelyek feltöltésre.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A szerződésben meghatározott jogok illetik meg Önt.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállás kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 3. és a 4. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik

11. Fogyasztói jogviták rendezése

A Vásárló panasszal élhet a szolgáltatás bármely részével, termékkel kapcsolatban. 

Panaszt bejelenthet elérhetőségeinken:

Postai levélben: 1188 Budapest Szigeti Kálmán utca 51.

Elektronikus levélben: info@beautydepo.hu

Telefonon: +36 70 7793979

A Beauty Depo Group Kft. a panasz bejelentésére haladéktalanul, de legkésőbb 8 munkanapon belül írásban válaszol, megoldást javasol.

A Vásárlónak joga van számára nem elfogadható válasz, megoldás esetén fogyasztói érdekvédelemhez fordulni.

Elérhetőség:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

A Vásárlónak joga van békéltető testülethez fordulni.

Elérhetőség: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszám: 06-1-488-2131 Fax szám: 06-1-488-2186 

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Honlap cím: www.bekeltetes.hu

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

12. A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra. A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül.

A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

13. Felelősségkorlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja. Webáruházunkban csak a felsorolt fizetési módok közül lehet választani. Az ettől eltérő megrendelés ellenértékének kifizetéséért webáruházunk nem vállal felelősséget.

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.